Listblogg

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Envis, snäll o glad.

Beskriver mig med tre mindre bra egenskaper:
Stressad, otålig, kontrollfreak.

Jag älskar att:
Långfika med tjejkompisar, resa, dricka iskall Chang med killen på stranden på  Koh Samet, shoppa klänningar.
Jag hatar att:
Få en sockrad pad thai, svettas, gå upp  vikt, det finns så mycket olyckliga barn i världen, vara nära råttor.
En egenskap jag möjligen inte nämnt på min blogg:
Jag älskar planering.
En egenskap jag undvikit att blogga om:
Bloggar inte om privata grejer.
Jag skrattar åt:
Schyffert, när folk snubblar, Sex and the City.
Jag gråter:
När jag drabbas av klaustrofobi på en överfull svettig buss.
En situation jag inte gillar och kanske undviker därför:
Överfulla bussar längst bak, speciellt minibussr. Sitta i en taxi rusningstrafik här i Bangkok.
En situation jag älskar och gärna försätter mig i:
Se nya platser!
Detta är jag stolt över:
Queenpeach.com

Detta gör mig glad:
Kompisar, min kille, nya resmål, paket.

Detta gör mig lugn:

Levande ljus.

…nervös:
anställningsintervjuer.

…arg:
Orättvisor, ganska många västerländska män här  Thailand.

…ledsen:

Tanken på vad som ska hända med alla hundratals bebisar som bor på barnhemmet jag hjälper till på.

...förtvivlad:
samma som ovan.

…tacksam:
Att jag fått se så mycket av världen.

Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:
Under ett hårt Body Combat pass.

Detta gör jag om 5 år, hoppas jag:
Har en underbar vindsvåning på söder med ett showroom till QP på bottenvåningen.

Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
Det är nu det händer!

Mitt motto i livet är:

Gör det bara , annars ångrar du dig sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så sant så sant det sista. mitt motto e: "man ska bara ångra det man inte gör"

2009-07-05 @ 13:22:32
URL: http://sanningmedmodifikation.blogspot.com
Postat av: Anonym

så sant så sant det sista. mitt motto e: "man ska bara ångra det man inte gör"

2009-07-05 @ 13:23:00
URL: http://sanningmedmodifikation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0