i need

 
2 saker jag är övertygad om att jag behöver! Gladiatorsandaler i guld skulle vara så himla snyggt till brunbända benen, ljusa jeansshorts och oversize vitt linne/tshirt. Har redan två gladiatorsandaler men de är båda bruna så behöver helt klart guld :) Dessa kommer från French Connection.
Baddräkten bredvid är något annat jag behöver. Även om det regnar en hel del här i Bangkok just nu så kan det ju inte göra det för evigt. Jag älskar färgen och modellen, kommer från Marks & Spencer. Jag har en svart baddräkt, från Queenpeach.com, men känner att den är så olik den här på bilden att jag kan köpa en till. Så nu har jag övertalat mig själv till att dessa behövs hemma hos mig. Dock är båda sakerna ganska dyra £55 resp £35 så hoppas på att hitta liknande saker här i Bangkok till billigare pris, vi får se på lördag :)

Kommentarer
Postat av: fia

sv: precis det är så himla sjukt, man undrar hur det här kommer att sluta, om det kommer sluta alls

2009-06-04 @ 12:43:16
URL: http://haveheart.blogg.se/
Postat av: queenpeach

fia: tror tyvärr inte det.

2009-06-04 @ 13:22:22
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0