me


Härlig tisdag eller vad säger ni? Jag har fortfarande inget internet men idag ska det bloggas ändå det kan jag lova. Såhär såg jag förresten ut på tjejmiddagen i lördags, favoritklänningen från Queenpeach.com

Jag är nu på jobbet, ska om en timme till gymmet för bodycombat och sedan blir det lite mer jobb. Jag har hört att det är värsta sommarvädret i Sverige och jag är avundsjuk kan jag säga. Jo, det är över 30 grader här och sol från och till men det är inte som sommar i Sverige - jag tror inget kan mätas med det. Dofterna, ljuset, grillos, glada skratt, bada i sjön och äta mjukglass.You dont know what you had until it´s gone. Efter jobbet ska jag iallafall till Starbucks och njuta av deras nya dark cocholate cherry mocca frappe med min kompis Oliver och det finns inte i Sverige ;)

Kommentarer
Postat av: Ploy

nej du, nu spöregnar det och 10 grader ute :(

sommaren försvann i ett trollslag

2009-06-02 @ 10:43:44
Postat av: queenpeach

ploy: skadeglad :)

2009-06-02 @ 12:02:32
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0