ny bikini och japanfilm


Snygg bikini va? Finns just nu att köpa hos Queenpeach.com och jag har redan en som jag invigde vid poolen igår :)

Idag är det fin tisdag med klarblå himmel och sol. Regnperioden börjar nu stabiliseras ch det är fint på förmiddagen och vid 14-15 kommer regnet, ganska ok måte jag säga. Jag ska snart till jobbet och ni vet ju vad det betyder, snart sommarlov! Jag ska även jobba på barnhemmet idag och träna Pach på att börja gå lite mer, har med mig mangopuré som muta.

Igår var jag på bio och såg den japansa katastroffilmen Pandemic. Väldigt olik amerikanska katastroffilmer, väldig lång och mycket fin natur. Nu längtar jag ännu mer till juli och Tokyo!

Nj nu mot posten med massor av paket som ska postas!

Kommentarer
Postat av: Elle

Har en liknande, tycker min är finare. men den var fint skuren på trosan:)

2009-06-11 @ 11:15:20
URL: http://absolutelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0