redan onsdag

God Morgon!
Idag ska det bli en kanondag har jag bestämt! Jag tänkte börja dagen med body pump men imorse kom jag knappt ur sängen pga träningsvärk så vilar lite nu och går nog på step up ikväll istället.
Jag ska strax iväg på shoppingrunda, dock inte till mig själv utan för en kunds räkning. Det är kul att jobba med personlig shopping när man väl hittar det man letar efter men ibland kan det ta tid ;) Man får se det som en investering för man hittar butiker man annars aldrig hade upptäckt.
Frågan är nu bara vad jag ska sätta på mig.. det är hett med ca 35 grader och gassande sol men i alla affärer är det högsta ac på och ca 15 grader.. I-lands problem jag vet.. men hur kul är det att klä sig för ac och få svettfläckar överallt, klä sig stylish och svettas ännu mer eller klä sig för 35 grader och se ut som en backpacker.. Ja vi får se hur det går jag börjar med dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0