siluett


Den här bilden tog jag idag när jag gick förbi Exchange Tower, tyckte den blev snygg :) Jag hittade två klänningar så nu gäller det bara att tänka till vilken jag ska ha på mig på tisdag, en är rosa och en är svart. Jag ska visa bilder imorgon för hinner inte nu. När jag tillslut kom hem så har jag kollat på massor av Grey´s, ätit indisk mat, läst lite och bara haft en allmänt lugn söndag.
Imorgon är det måndag men det gör mig inegnting för det enda som står på mitt schema är barnhemsbesök sedan är resten av dagen fri, men det blir nog gym också och jobb i Photoshop.
Vet ni att nu är det nästan bara 4 veckor kvar till Japan, det går snabbt ch det gillas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0