snart japan


Hoppas alla är en bedårande onsdag. Vet ni, nu är det bara 7 veckor kvar tills jag påbörjar min runtresa i Japan. Längtar massor och jag kommer uppleva så mycket!

Det blev varken flytt eller bio igår kväll utan fixade med webshopen och pratade med kompisar på msn istället. Ikväll blir det iallafall flytt till ett mycket större lägenhet vilket ska bli skönt. Det är samma ägare till huset vi ska flytta in i och det som vi nu bor i men detta är nyare, större och snäppet dyrare men inte alls farligt.

Jag har just varit på Body Pump och tror jag lassade på lite för mycket vikt för jag har nu svårt att gå nedför trappor ;) JNu ska jag strax iväg och träffa Sarah på Starbucks för skvaller, uppdatering och annat kul. Sedan blir det alltså hem och bära grejer till huset runt hörnet. Jag hatar att flytta men samtidigt är det väldigt bra för man slänger en väldig massa skräp som man samlat på sig och det ska bli skönt när vi väl är på plats.  
 See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0