snölykta i Bangkok


I lördags på Chatuchak köpte jag en ljusslinga med vita bollar. Problemet var bara att jag inte hade någonstans att hänga den så nu får den ligga i en skål och utgöra den enda snölyktan här i Bangkok :) Mysigt sken blev det iallafall!

Idag har jag fått sommarlov. Så skönt det är och jag firade in det hela med Oliver, latte och min favoritmuffins på Starbucks - choklad och banan. Sedan hjälpte jag Oliver fixa gymkort och jag blev själv övertalad till att utnyttja mina tre gratis PT (personal trainer) lektioner så på fredag klockan 13 är det dags. Ska träna med en kille som heter Giant, bara det är ju skrämmande! När jag bodde i Chiang Mai tränada jag med en PT 2-3 ggr i veckan och det var så himla bra. Här i Bangkok har jag inte haft råd till det men nu när jag hade tre gratistillfällen är det väl bara att köra.

Nu håller jag som vanligt på att jobbar med webshopen och lägger upp nya varor. Det har just slutat regna och snart ska jag iväg på step up. Min pappa ringde just och jag hörde att det är halvmysigt juniväder i Sverige - trist! Men snart vänder det säkert och den svenska sommaren blir alldeles ljuvlig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint!

2009-06-11 @ 09:56:45
URL: http://b
Postat av: Anonym

fint!

2009-06-11 @ 09:56:58
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: queenpeach

visst är den :)

2009-06-11 @ 10:01:56
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0