Lördag fm Chatuchak


Lite bilder från min lördag förmiddag alltså. Började med att jag klev på skytrain vid Asok för att åka till Mo Chit och Chatuchak market.

Hittade massor av ljuslyktor så lägenheten kan få mysfaktor.

Och ljusslingor - men då gillar clean design valde jag genomskinliga ljuslyktor och vit slinga :)

Sedan kom jag till djuravdelningen där för många undulater satt i en och samma bur.

Söta kaniner i små klänningar som jag vill ta hem men gjorde det inte.

Massor av doftoljor som man kan ha till oljeljuslyktor. Det fanns hur mycket dofter som helst, tex banan, äpple, grönt te, sprite, ananas, vanilj till och med coca cola! Men jag nöjde mig med Lemongrass som numera gör att min lägenhet doftar mycket bättre än innan.

Ville också handla en stor luftrenare i form av en hund/katt men den var lite otymplig ;) Ännu en dag på Chatuchak och nu ska jag fota vad som faktiskt mer kom med hem!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ser ut som den skojigaste av marknader.



...men stackars små kaniner!

2009-06-07 @ 10:49:04
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Surra

Har du röstat?

2009-06-07 @ 12:29:28
Postat av: queenpeach

tina: ja fast söta!

surra: tyvärr, kom på det försent för att kunna utlandsrösta och det grämer mig!

2009-06-07 @ 14:34:29
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Sweetish

ååå längtar! XD

2009-06-07 @ 16:19:09
URL: http://sweetish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0