The King is Dead


Vilken chock, vakna och se att Michael Jackson är död! Hjätstillestånd, koma och död - det kan gå så snabbt. Det hade väl antagligen att göra med hans missbruk av tabletter (började med ryggont) och han har tydligen inte alls mått bra den sista tiden av vad jag förstått, varken fysiskt eller psykiskt. I flera veckor innan detta hände hade han varit hög på tabletter som Vicodin och nu i efterhand säger alla att det bara var en tidsfråga innan det hände något. Man kan ju undra varför de inte ingrep tidigare?!

Han har ju 3 barn som bor med honom och man kan väl ana att hans ex fru Debbie Row nu för ta över vårdnaden för de två äldsta barnen som hon är mamma till. Det yngsta barnet, Prince Michael , är bara 7 och det har aldrig kommit fram vem hans mamma är. Prince Michael har varit mycket sjuk senaste tiden och man har sett honom i rullstol och med käpp och det har gått rykten om att drabbats av hud cancer. Fö hur jobbigt detta än är för Michael Jacksons förädrar och syskon tror jag det är 100 gånger värre för hans egna barn.

Jag gillade Michael Jackson mycket, hade skivorna och mina favoritlåtar var utan tvekan Billie Jean, I´ll be there och The Girl is Mine!

R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0