äppeljuice och lördag

Jag har en ny crush, nämligen äppeljiuce! Dricker flera glas om dagen,det är så sjukt gott! Igår var det dåligt med uppdateringar, jag vet. Men var inte hemma på hela dagen och när jag väl kom hem vid 20 kollade jag och min kille på film. Såg Charile Wilsons war med Julia Roberts och Tom Hanks och betyget blir nja..

Det är nu äntligen lördag, klockan är bara 07:30 men jag är pigg. Allt är ju bättre än att behöva gå upp 05:45. Jag ska strax åka mot barnhemmet och träffa lilla sparven och sedan blir det nog lunch på Cental World. Ska även försöka hinna lägga upp nyinkomna bikinis och baddräkter i webshopen under dagen. Längatr till ikväll då jag ska gå på grekisk restaurang i mina nya killer heels :)

Lovar mer bloggning och mer bilder under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0