bra onsdag blev det


Min gårdag var superbra, man kan nästan säga superonsdag! Efter jobbet satt jag först och fikade med min kompis K på Starbucks i 3 timmar. Vi pratade om allt och hon är en utav de få tjejer som också sålt allt och flyttat hit på vinst eller förlust så vi har mycket gemensamt och mycket att diskutera :) När fikan var klar vid 18 tiden fortsatte jag till soi 8 och hem till mina kompisar E och L där det vaknades fiskgratäng, vitt vin och chokladglass. Var kvar där tills klockan blev 23 då jag tog en taxi hem. Det är så skönt att äntligen ha hittat lite svenska tjejkompisar att hänga med måste jag säga, i början kändes det som om jag var den enda svenska tjejn i den här staden under 40..

Pga att jag inte var hemma alls under gårdagen blev bloggningen lidande men det ska jag ta igen idag. Just nu håller jag på lägger in nya varor i webshopen, sen ska jag ha en till lektion innan det är dags för att skutta vidare mot gymmet och bodycombat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gullet, kul att du hittat shyssta brudar att umgås med i Bangkok. Jag saknar dig i Linköping så när du väl kommer tillbaka till Sverige igen (om du nu sa det) så är du mycket välkommen att bo här!!



/kram Marie

2009-03-12 @ 07:57:36
Postat av: queenpeach

Marie: du är underbar och även om jag kommer bo i Sthlm kommer jag komma och våldsgästa dig ett tag :)

2009-03-12 @ 08:45:12
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0