fast för ett tyg


Den här sminkväskan/necessären (från Queenpeach.com) använder jag i min stora väska och har en massa nödvändiga saker i som plåster, huvudvärkstabletter, läppglans, penna, tuggummin.. ja ni vet allt smått som annars bara försvinner någonstans i väskans djup. Men nu har jag blivit fast för tyget, jag fullkomligt älskar mönstret och vill ha det på en hög vid kjol. Skulle inte det vara sjukt snyggt?? Till ett vitt linne och vita/tanfärgade peeptoes..ahaa!

Så mitt mission för resten av veckan är att besöka tygaffärer och tygmarknader och leta efter detta tyg ch sedan uppsöka en skräddare.

MIn dag har annars varit väldigt bra och kvällen bara försvann som alltid. Nu är klockan redan 22:30 så det blir sängen för imorgon ska jag upp vid 05:45. Imorgon ska jag mellan skoljobben göra lite nya inköp till webshopen, ska bli kul och se vad jag hittar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä usch! Hade det mönstret på mina påslakan när jag var liten. Sedan på mina gardiner fast i grönt, och sen på tapeterna i mitt kök där jag växte upp. De representerar den värst delen från 70-talet. :(

2009-03-25 @ 01:46:51
Postat av: queenpeach

/tycker du? jag älskar det :)

2009-03-25 @ 03:29:51
Postat av: Anonym

Ja som tur är är smaken som baken ;)

2009-03-25 @ 10:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0