fixa och trixa

Hej och hallå.
Det är tisdag, solen skiner, jag har haft mina lektioner och ska nu vidare iväg på jobb ute på barnhemmet. En helt vanlig dag i Bangkok alltså. Mår bättre men har svettningar på natten som jag inte vet var de komemr ifrån, hoppas på att kroppen rensar ut slagg produkter.. Vaknar med blött hår som jag har duschat och en kudde som är fuktig.. eller så har jag fortfarande feber som släpper på nätterna, who knows?!

Jag håller på planerar en grej på lördag som kommer bli himla bra om allt funkar. Kan inte skriva om det ännu då det ska vara en överraskning men tids nog får även ni veta. Nej nu måste jag rusa till sky train! Dagens outfit kommer senare!

Ta-da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0