god mat men dålig webtv


Jag har just kommit hem efter en mycket intensiv dag och är nu så trött att jag ser dubbelt och huvudvärken dunkar. Direkt efter jobb på barnhemmet, som blev lite längre än tänkt då hmlen öppnade sig, mötte jag upp min kille och en kompis till honom för middag. Det blev libanesisk mat på soi 5 och det var gudomligt gott.

Planen var sedan att åka hem och kolla lite på Kanal 5´s webtv då jag fick tips om att de har lite roliga program.. men vet inte om det är mitt internet eller kanal 5´s hemsida men det laddar sjukt sakta och hackar och buffrar mest hela tden.

Med detta säger jag godnatt, klockan är ju ändå över 23 här och så kommer mer bloggning imorgon istället. Och nej, hittade ingen väska :(

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hoppas du får ordentligt med sömn nu då =)

2009-03-20 @ 21:02:09
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0