gymball it is


Det är måndag och en bra sådan vill jag påstå! Jag har en väldigt lugn måndag, har undervisat Year 6 i 90 minuter och jobbat med webshopen. Skönt att kunna jobba mestadels hemma idag känner jag. Om några timmar ska jag iväg till gymmet och köra ett pass som heter Gym Ball, som ni kanske fattar använder man pilatesboll i alla övningar. Passet brukar ge grym träningsvärk och det ser jag som ett bra tecken :)

Saw filmen igår var så sjukt dåligt att vi slog av efter en halvtimme, att de ens får pengar till att producera sån skit är ju ett under.

Idag är det lite halvmolnigt här i Bangkok och jag njuter för fullt, så skönt när inte solen gassar på och svetten flödar.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är också lyckliga över att det är något svalare :) Här har det regnat för fullt i två dagar nu!



Jag tänkte bara höra med dig om du brukar göra egna sallader? Jag har gjort det två dagar i rad nu och gud vad gott det är! Smakade precis som en hederlig svensk sallad. Tänkte kanske kunde vara gott att slänga ihop en så att du kan ha som lunch eller så :)



Kram!

2009-03-16 @ 14:16:41
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: queenpeach

Therese: brukar faktiskt gör det ibland när jag har tip, typ köpa från salladsbaren på Tops och sen mixa ihop en egen med sallad, gurka, tomat, lök, kidneybönor, ärtor och majs och inte ett spår av deras äckliga saladcream :) supergott!

2009-03-16 @ 14:28:24
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0