Jag gillar glashus


Här har klockan precis blivit 22 och jag måste snart sova för imorgon har jag en sådan där mysig morgon som börjar före 06. Vädret här har varit minst sagt omväxlande idag med åska och regn, sol och 40 grader och sen lite mer regn och moln. Den här bilden tog jag vid Emporium idag när solen var på väg ned, jag gillar alla glashus här :)

Imorgon är det torsdag, en utav mina favoritdagar. Jag ska inte jobba på banhemmet imorgon så istället blir det jobb på skolan, gym och jobb med webshopen. Jag kanske ska på drinkparty på kvällen, får se hur peppad jag är. Har jag varit och tränat hårt på dagen är jag sällan sugen på att förstöra det med en massa vin och snacks.

Jag får väldigt många frågor i min blogg om livet i Bangkok, om webshopen etc så tänkte köra en liten frågestund senare, fire away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0