lörkväll i bilder


Tänkte bjuda på ett par bilder från igår kväll. Outfiten bestod av jeanskjol som jag köpt här i Bangkok, svarta flätade pumps fköpta i NY och svart HM linne. Halsband och clutch kommer från Forever 21. Jag står i en mycket konstig position måste jag säga..

Som jag skrev var middagen sjukt god och efter maten blev det hjärt latte och nån god kaka man fick till ;)

Restaurangen är en av Bangkoks bästa italienare och heter Basilico. Kockarna lagar pizza ute i restaurangdelen vilket jag gillar, så man ser vad man får liksom. Vid några bord bakom satt ett långbord med skräninga amerikanare i åldern 45-65 och mitt i en ensam liten thaitjej. Hon måste haft sjukt trist och jag undrar vilken taskig man som tog med henne?!

Kommentarer
Postat av: julia

måste bara få säga att jag har nu följt din blogg i några månade och det är lika roligt varje gång du skriver ett nytt inlägg. Själv älskar jag thailand och bangkok, har redan bestämt mig för att flytta dit när jag jobbbat och gått ut gymnasiet. oh din blogg är somsagt helt underbar. Tack för solen mitt i vintern!

2009-03-08 @ 13:46:02
URL: http://juliett.devote.se
Postat av: queenpeach

julia: åh vad glad jag blir! tack :)

2009-03-08 @ 14:34:10
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0