ny väska nu

Det är fredag den 20/3 och var försvann mars undrar jag? Hur som helst är det bra att tiden går fort och det är bra att det är fredag. Helgen är oplanerad och jag kan göra precis vad jag vill. En mysfruskost på au bon pain kommer det bli, restaurangbesök lika så, några timmars jobb på barnhemmet, kanske en bio, Bangkok Fashion Week, läsning och latte.

Just nu sitter jag på jobbet och ska strax ha min sista lektion för dagen, slutar vid 13 idag. Försöker äta upp min lunch, kall couscous med soja men det smakar sådär. Sedan blir det lite mer jobb med bebisarna, sedan väskjakt och ikväll möte upp min kille efter hans jobb för mat.

Min väska gick sönder igår, kan det finnas något mer irriterande?! Ena handtaget släppte, anatgaligen för jag hade halva mitt liv i väskan, och jag fick gå omkring med väskan i famnen inne på Emporium. SÅ måste så snart som möjligt hitta en ny, stor väska med bra handtag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0