såpbubblegiraff


Ikväll var jag på Central World för att shoppa lite. Min kille shoppade upp halva Zara, jag hittade ingenting men jag såg världens finaste giraff som hade en såpbubblemaskin. Barnen älskade honom och jag blev sugen på att köpa en sån där maskin. Jag älskar såpbubblor!

Snart är söndagen slut här, klockan är redan 22:20, och jag ska strax sova. Önskar jag alltid fick sova i den stora, fluffiga hotellsängen men ikväll är man tillbaka i sin vanliga säng. Jag börjar inte jobba förrän 11 imorgon på skolan och sedan 14 på barnhemmet, skönt! Ska bli mysigt att träffa bebisarna igen.

Veckan som kommer är fulltecknad av roliga saker, två besök från London och Stockholm, en fika date, mycket gym, födelsedagsfest och boka resa till Vietnam! Snart är jag ledig i 1,5 vecka, tjoho - hatar Songkran men älskar ledigheten ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha :d fan va kul .. varför gör du det ?

2009-03-29 @ 19:58:19
Postat av: queenpeach

-: varför gör jag vad? bor i Bangkok? för att jag jobbar här.

2009-03-30 @ 02:23:34
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0