out and about


Jag har varit väldigt duktig att ta kort i hlgen så här kommer nu min söndag i bildr. Mycket roligare ju än att bara skriva n seg textmassa ;) Klockan 08 lämnade jag lägenheten för att ta mig till barnhemmet där jag skulle gosa med min baby Peach i två timmar. Hon var lika underbar som vanligt och hon älskar min solfjäder!

Sedan åkte jag tillbaka mot stan och längs hela vägen blommar någon form av rosa/lila blommor. Det är sjukt fint och känns lite som körbärsträd i Japan ;)

Hoppade av skytrain vid Chit Lom och gick till Central World. Första stoppet blev lunch på ett ställe jag inte kommer gå tillbaka till och andra stoppet blev här, Forever 21.

Provade bla den här tunikan som jag var väldigt sugen på. men valde att inte köpa den och istället blev det en annan klänning och två par skor.. bild på inköpen kommer senare, har dem inte på kort just nu.

Så efter den shoppingen, som tur var inhandlades för presentkort, begav jag mig från Central World med min Forever 21 kasse i handen. Outfit för dagen var jeanskjol som är köpt här i Bangkok, linne från Top Shop tror jag och spetsballerinas.

Blev långpromenad i skywalken då jag skulle till Siam Paragon och sen till MBK.

På Siam Paragon hade de byggt upp någon fom av höstlandskap till kungens ära, för att stödja hans vattenprojekt. Såg bättre ut i verkligheten med vattenfall, höstträd etc. Var sedan till MBK där min kille skulle laga sin mobil och sen skulle vi kolla på bio, men Slumdog Millionarie visades tyvärr inte där. Så vi nöjde oss med en fika på Starbucks, läste nya BK Magazine och sedan blev det en tripp till Emporium och mathandling innan jag till slut var hemma. Lång dag men grymt bra och jag har köpt världens snyggaste skor! Ska visa bild strax :)

Kommentarer
Postat av: alexandra







tunikan var jättesöt ju!





2009-03-10 @ 23:38:24
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Frida

Supersnygg tunika! :)

Vad härligt att ha Forever 21 nära!

2009-03-12 @ 13:11:46
URL: http://freerida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0