fast på gymmet


Här sitter jag i gymmets restaurang och läser lite bloggar. Har just varit på hårt step up pass sedan var planen att äta lite lunch här, köpa vin tills i kväll och hem för att softa.. MEN den här jäkla thairegeln om att ingen alkohol får säljas mellan 14-17 kom emellan. Sjuk regel om ni frågar mig för finns det någon logik i det? Iallafall får jag nu lov att sitta här i 1,5 timme för att vänta på att få köpa mitt vin i butiken bredvid. Jag ska ju på tjejmiddag ikväll och kan inte komma tomhänt. Så det blir tomatsoppa, surfning och läsning. Lika bra det kanske för hemma fungerar inte internet och nån tekniker var där och rev och slet i kablar när jag åkte.

Festen igår kväll var kul men jag tog det väldigt lugnt och var hemma redan vid 00:30 för jag ville vara pigg idag och kunna träna. Festen var utomhus men vid 20:30 började det regna och åska så vi fick flytta in och det udden av festen lite grann. Det regnade sedan till 01 och åskade väldigt högt. As usual.

Kommentarer
Postat av: Zara



Haha, tjejmiddag! Skitakul är vad det är!

2009-05-30 @ 10:34:02
URL: http://hayhey.blogg.se/
Postat av: queenpeach

zara: oh yes!

2009-05-30 @ 11:02:27
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0