framförhållning


Här sitter jag i sängen och bloggar. Jag har haft en sjukt stressig dag och tyvärr är den inte slut än fast det enda jag vill göra är att sova. Började med att jag sprang till jobbet vid 07 för var lite sen, sedan hade jag lektioner 7-13 med tre olika klasser. Mitt i allt får jag reda på att jag måste förbereda stora prov för de olika årskurserna tills nästa vecka, vilket alla tydligen glömt säga till mig. Sedan blev det buss till barnhemmet, jobbade där två timmar och när jag kom skulle åka hem somnar busschauffören vid ratten så jag får slå till honom på axeln.. Vidare för att handla middag och lite andra grejer och nu måste jag strax börja packa för imorgon bär det av mot Hanoi. Men jag jobbar fram till klockan 13 så får släpa med mig packningen och måste också till posten med ca 15 paket, kommer se ut som ett fulllastad åsna.

Nu, mot väskorna!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men även om det var stressigt så var du iaf snyggt klädd :)

2009-05-07 @ 16:27:16
Postat av: towis

jennie: åh tack:)

2009-05-08 @ 05:08:19
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0