hatar teknik

GAHHHHH! Jag hatar teknik som inte funkar, det är bland det värsta jag vet och jag blir så arg så jag kan slänga datorn/telfonen/ipoden i väggen när det händer. Just nu: SVT play funkar i 2 minuter åt gången sedan hackar den och buffrar.. Sjukt irriterade när man försöker kolla på ett program som är en timme. Min mobil vägrar ladda. Det säger low battery och när man sedan sätter i laddaren blinkar det till med battery full, 5 streck lyser, man drar ur laddaren och en minut senare lyser low battery igen. Jag kastar snart ut den från balkongen!
Jag vill bara att saker och ting ska fungera som de ska är det för mycket begärt?
Nu går jag och lägger mig istället!

Kommentarer
Postat av: denize

Tack så jättemycket! Hur hittade du till min blogg? Inte så pjåkig din header heller btw :)

2009-05-24 @ 22:02:47
URL: http://denizeakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0