inte min bästa dag

Detta är en dag som kunde börjat bättre ... Imorse var det stopp i vår toalett och äckligt vatten flödade över kanten när man spolade (åh vad jag saknar en riktig svensk wc...) , jag saknade frukost och det spöregnade ute. På jobbet , där jag är nu, har jag superstressat med exams som ska skrivas, prov som ska rättas, papper ska kopieras och lektioner ska hållas. Men snart ska jag gå härifrån.. men ingen rast och ro för det för då blir det posten, barnhem och tillslut fika/middag med K. Som ni hör kommer det inte hinnas med att blogga förrän ikväll.


Jag hatar verkligen att stressa jag måste lära mig att göra saker i tid och inte i sista sekunden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0