it makes me sick

Läste just att två svenska slemgubbar i 65 års åldern geps igår morse i Pattaya (Thailands svarta får) för sexuellt utnyttjande av barn. Detta är Thailands hemska baksida och en dag när jag filat klart på mitt inlägg kommer jag skriva långt och genomtänkt om den hemska sexindustrin här. Det är något jag tänker på varje dag, något som är en del av min vardag och den biten med Thailand som jag verkligen avskyr! Jag hoppas svenskarna får 15 års fängelse i ett mögligt Thaifängelse och en kastrering vore också på sin plats.

Jag ska strax krypa ned och sova då jag har massor att göra imorgon och mina ben skakar från step up och gymträning. Har inte fått morotskaka idag heller förresten och kan berätta att mexico buffén igår var sådär 3 av 5. Maten var ok men för lite kryddat och betyget drogs ned av alla stora amerikanska män som öste i sig nachos med smält ost med thaiflickor i knät... Ska ni äta mexikanskt mat i Bangkok så är det fortfarande Sunrise Tacos som gäller :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0