schyffert


Jag har nu som alla andra sett Henrik Schyfferts show om 90-talet. Är det inte helt fantastiskt att jag kan sitta här i Bangkok och kolla samma program som ni kollar på där hemma?? Hade inte varit möjligt när Henrik var liten och det bara fanns två kanaler som sände mellan 17:30-23:00 :) Iallafall gillade jag showen jättemycket och mitt hjärta klappar lite extra för den här mannen.

Nu sitter jag på jobbet., ska ha en lektion och sedan iväg till posten till en affär för business och gym. Kanske även testa en ny restaurang ikväll om jag hinner/orkar.

Igår satt jag och pratade i telefon med min bästa kompis i en timme. Saknar henne jättemycket och vill bara kunna flyga hem för en stund! Så mysigt att höra hennes röst igen och även om vi inte setts sedan oktober är allt precis som vanligt - det är vänskap det !

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

gotta love webbtv. det var min bästa vän när jag bodde i london. jag såg mer på svt då än vad jag gör nu, haha.

2009-05-27 @ 07:43:19
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: queenpeach

emma: ja visst är det märkligt!

2009-05-27 @ 11:02:08
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Surra

Finns program på 3:an och 4:an också på nätet. Dessutom så finns det en hel del man kan betala för.

2009-05-27 @ 11:38:22
Postat av: queenpeach

surra: ja men testade 5ans och det hackade så mycket att jag fick stänga av.. + att svt håller ju en helt annan klass :)

2009-05-27 @ 16:51:09
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men visst var showen bra!

2009-05-27 @ 18:17:39
Postat av: Anna

Det var härligt att prata. ler R och jag var och såg The 90's i typ mars - kul att du kan se den också! Det var dessutom roligt att se om den igen.



Stora kramar!

2009-05-27 @ 19:44:30
Postat av: Surra

Tycker att 3:an och 4:an funkar utmärkt. Det måste vara din dator som är för långsam, men du har ju en mac så allt borde flyta perfekt.

Jag har inte prövat 5:an.

2009-05-27 @ 22:14:45
Postat av: Surra

Ps Kan vara att din uppkoppling är för långsam och 5:an har lagt upp det i för stora filer.

2009-05-27 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0