tisdagen i bild






Här kommer bilder från min tisdag. Dagen började med jobb i skolan redan vid 7 tiden men vid 9:30 hade jag lunch i 3 timmar innan nästa lektion.. Så då tog jag flodbåten till city, kollade runt på en marknad efter en viss kjol som jag inte kan släppa .. Men hittade den inte :( Åt en Som Tam (papaya sallad) som var så sjukt stark att min tunga krullade ihop sig, svetten rann och ögonen lika så. Väl tillbaka i skolan fick jag lova att köpa en banan/jordgubbssmootihe för att lugna min kropp och mun. Det var dagen och bilderna sammanfattade.

Efter jobbet åkte jag direkt hem och fixade med lite paket, mail etc och nu ska jag iväg på step up. Jag är egentligen alldeles för trött men vet att det inte blir någon mer träning denna vecka pga resa så lika bra att släpa sig dit.

I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: julia

det är lika roligt varje gång du lägger in bilder:)

2009-05-05 @ 14:26:40
URL: http://juliett.devote.se
Postat av: queenpeach

kul, jag försöker bli bättre på det :)

2009-05-05 @ 16:26:22
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0