detta regn


Detta är Bangkok just nu, fast kolsvart för klockan är ju 21:40. Spöregn, åska, blixtar och mer regn.

Jag kom just hem efter en heldag utomhus, tyvärr förstördes min shopping något av regnet då det inte går att gå mellan affärerna eftersom gatorna och skuwalksen svämmade över. Jag förstör ca ett par skor i veckan pga detta regn, jag skojar inte! Jag har sagt till mig själv 1000 gånger att inte lämna huset utan flip flops och paraply i väskan men ändå kommer jag bara ihåg paraplyet. Jag tror dte har att göra med att flip flop är för stora för att få plats i min väska.

Istället för shopping blev det middag med Oliver, amerikansk mat och sedan en drink vid Asok. Nu ligger jag och lyssnar på sköna låtar på youtube och ska snart sova lite, är trött! Kommer ju vakna i natt när min kille kommer hem från flyget men det är smällar man får ta. Imorgon är det poolparty :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får också ha en jätte bra fredag! Gillar din blogg jätte mycket när du skriver om thailand, är själv där ifrån och skall åka dit efter sommaren!

2009-05-22 @ 19:23:34
URL: http://darika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0