Nordkorea-illa.


Jag är ledig från mitt lärarjobb mån-tis och det är helt wonderful ska jag säga. Jag har idag jobbat 2 timmar på barnhemmet, ätit lunch med Sarah och Jenny från Skottland, fått mitt hår slingat och packat paket för webshopen. Så skön och slapp dag och snart ska jag ha Greys maraton. Imorgon får jag se vad jag gör men det blir minst ett besök på gymmet!

Ska också tömma kameran och få upp lite nya bilder här men just nu är batteriet stendött.

Förövrigt tycker jag att det är helt sjukt det NordKorea just nu håller på med. Nordkorea är ett slutet kommunistiskt land där ingen får komma in eller ut. De har sina egna lagar och just nu provskjuter de kärnvapen. Idag gjorde de en provsprängning, den störtsa hittills, som mätte 4.7 på Richterskalan. Lndet hävdar att de behöver kärnvapen för att skydda sig och bevara fred på sin ö. Jag säger; det är detta som leder till stora krig.

Kommentarer
Postat av: kani

Svar (addicted to accessories): Tack för tipset!!

Ska kolla in din webshop nu :D!

2009-05-25 @ 18:55:34
URL: http://danikani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0