popcornsdans


Så här har jag sett ut nästan hela dagen med undantag för barnhemmet.
Kjol m skärp - Queenpeach.com
Vitt linne - H&M
Ballerinas - din sko

Jag är nu hemma igen, klockan är snart 22 och det är väl sovdags. Dagen har gått jättesnabbt och jag har fått i ordning på massor av pappaer som jag skjutit åt sidan alldeles för länge. Peach var sötare än socker som vanligt och jag o Sarah hängde på Greyhound cafe i några timmar.

Har just dansat loss till Rihanna här hemma och det är något som aldrig händer.. Jag är en deppig person som gillar håkan hellström, moneybrother, a camp o dyl men så har jag en gym mapp på min Itunes med musik som är bra att träna till och där finns alltså Rihanna med Disturbia. Så jag fick ett ryck när låten spelades och min kropp blev popcorns poppig :)

Men nu ska jag lägga lock på popcorn, somna i min sköna säng och se fram emot en lugnare fredag. Jag är ledig mån-tis så det blir långhelg, finns inget bättre!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gumman!



D börjar jobba nästa vecka förhoppningsvis men just nu tar han hand om hemmet. I den mån en karl tar hand om hemmet vill säga :)



Kramar

2009-05-21 @ 20:08:18
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: queenpeach

therese: mysigt! är lite avundsjuk på dig ska jag säga!

2009-05-22 @ 01:51:23
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0