bra morgon

God Morgon!!

Även fast det är måndag och klockan bara är 9:23 är detta en mycket bra morgon. Har nytt besöksrekord på bloggen, webshopen har tagit fart och jag har en macka med jordnötssmör på i handen :)

Songkran fortsätter här i Thailand och man kastar vatten och ett vitt puder på varandra för att önska lycka till det nya året. De enda man nog inte ska kasta på är kungen, poliser och väldigt gamla personer. Igår när jag åkte motorcykeltaxi stog det personer på båda sidorna av gatan med vattenpistoler, hinkar etc. Men jag var förberedd och hade med mig extra plastpåsar i väskan som innehöll torrt linne, kamera och mobil. De säger att festivalen firas i 3 dagar, söntis men jag tror nog att det kommer pågå hela veckan.

Igår ägnade jag stora delen av dagen åt personlig shopping då kunder ville att jag skulle köpa väskor ock skor till dem inne på MBK. Sedan blev det en del jobb med webshopen som haft en del kunder under natten :)

Nej, nu blir det kall dusch och mer frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0