flygningen

Rapport om flygningen:

Flygresan gick bra, först 8-9 timmar till Doha som är huvudstad i Qatar och sedan 7 timmar till Stockholm. Flög med Qatar Airways och det kan jag verkligen rekommendera. Superbra mat med en meny där man kunde välja mellan 3 förrätter, 3 huvudrätter och 3 efterrätter. Gratis drinkar i massor men jag hoppade det då jag var dödstrött. Fanns bra filmutbud och jag hann kolla på Juno, Enchanted och PS I love you. Bara tjejiga filmer :)

Gick även att sova då man fick både kudde, filt, öronproppar och ögonmask. Det enda man kunde önska var väl att sätet gick att fälla lite längre ned men antar att det är vad man får om man har råd med första klass. Tyvärr hade jag inte det så det var bara att gilla läget.

Handlade mascara (Lancome l´extreme såklart), St Tropez solpuder, ansiktsrengöring från Lancome och DKNY parfym i taxfreen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0