Queenpeach outfit

image143


Tisdagens outfit i trappan på väg från lägenheten
Ljusblå skjortklänning med svarta sömmar - Gorgeous, City Centre (fanns i webshop förra veckan).
Svarta shorts - uppsydda av skräddare här i Bangkok
Svarta skor - köpta i New York

Idag stressar jag runt för fullt. Fixar med bilder, jobbar med siten och ikväll lovar jag att mer klänningar finns i butiken. Kolla in queenpeach.com efter 18 och jag lovar att ni inte kommer bli besvikna, har hittat underbara klänningar :) Har just kommit hem efter en tur till Central World och lunch vid ett gatustånd, fick bli en som tam (papaya sallad) med grillad kyckling då jag hade bråttom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0