webshopsfrågor

Har fått ganska mycket frågor kring min webshop. Jag kommer  nu göra en kategori till detta i bloggen för mer frågor och svar kring detta, här är de vanligaste frågorna.

F: Finns varje plagg i flera exemplar och storlekar?

S: Oftast finns plagget bara i ett exemplar och i en storlek. Varje vara är handplockad av mig och jag strävar efter varje plagg ska vara unikt.

F: Varför är de så få plagg i större storlek?
S: Jag strävar efter att erbjuda plagg i alla storlekar men tyvärr är det väldigt svårt att hitta plagg större än storlek 38 här i Bangkok. Men tro mig, jag håller ögonen öppna!

F: Hur betalar jag?
S. När du fått ett bekräftelsemail från queenpeach att din beställning är mottagen sätter du in pengar på mitt nordea konto och signerar med för och efternamn.

F: Hur lång tid tar det innan jag får min klänning?

S: Så fort jag fått in pengarna för din beställning på mitt konto postar jag varan, vanligtvis tar det 5-7 arbetsdagar tills varan anländer. Vill du ha din vara snabbare hjälper jag dig att ordna en expressleverans.

F: Är accessoarerna på bilderna också till försäljning? 

S: Vissa av dem är det, ja. Kontakta mig för mer information. 



F: Hur ofta lägger du upp nya klänningar här? 

S: Så ofta som möjligt, vanligtvis flera gånger i veckan!



F: Finns klänningarna att köpa i Sverige?

S: Nej, alla klänningar som säljs på Queenpeach kommer från Bangkok (Thailand).



F: Kan jag returnera en vara om den inte passar?

S: Ja om den inte använd. Då står själv för porto när du skickar tillbaka den och när varan når oss får du pengarna tillbaka såvida varan är i säljbart skick.



Kommentarer
Postat av: wjosephine

jag undar vad webbsidan heter?

2008-04-14 @ 15:13:57
Postat av: queenpeach

sidan heter queenpeach.com :)

2008-04-14 @ 16:16:52
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0