list it

Lista lånad från karin olofssons fina blogg!

Dagens vanliga: Ett god morgon inlägg.. Svårt att variera dem.
Dagens syssla: Jobb, jobb och jobb både med webshop och annat jobb.
Dagens nya person: Tror inte jag träffat nån ny person, jo skulle vara hon som serverade sushi; grymt trevlig.
Dagens köp: sushin och latten i morse såklart.
Dagens tillstånd: tröttast, känns som jag går i dvala.
Dagens goda: Sushin och underbara varma kanelbullar på jobbet.
Dagens middag: sushi, surprise med massor av ingefära.
Dagens onda: Min mage är inte riktigt med mig.
Dagens behöver: Ett ogenomträngligt regnställ och ett SL kort.
Dagens outfit: Acne jeans, vitt linne och ljusblå tunika.. boring jag vet däreför inte outfit bild.
Dagens träning: Cykling till och från jobbet på ca 40 min enkel väg, det räknas väl?
Dagens längtar: Till helgen såklart och tills min bortttappade klänning kommer!
Dagens mysiga: Kom innan för dörren precis innan regnet började smattra.
Dagens misstag: Glömde min kalender med hela mitt liv på jobbet..

Lite rolig lista tycker jag och ännu roligare när jag orkar göra en helt egen :)

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh det är alltid kul med listor!

Kanske snor den nån dag =)

KRAM

2008-08-26 @ 21:56:06
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Sandra: gör det!

2008-08-27 @ 06:07:53
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0