det tar sig


Har haft en väldigt busy dag ska jag säga men nu är jag äntligen hemma och har kastat i mig lite nudlar till middag. Efter jobbet tog jag flodbåten till en marknad och har nu nästan köpt alla mina julklappar. Måste ju skicka dem till Sverige så snart som möjligt så de hinner fram. Åkte direkt från shoppingen till gymmet där jag gymmade i 45 minnuter och sedan kördes en timme Body Combat. Det var en sådan där superdag på gymmet då jag kunde ta i hur mycket som helst, svetten rann och allt känder fantastiskt. Då är det kul att träna.

Just nu håller jag på försöker ta reda på om jag ska jobba imorgon eller inte. En del säger att jag har lektioner som vanligt, en del säger att det bara är en avslutning utan lektioner. Surt att gå dit till 08 om man inte ska ha nån lektion!

Ikväll blir det lugnt med lite bloggläsning, L-Word, rostade kastanjer och julklappsinslagning :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack så mycket!! :)

Jo allt e bra, den här torsdagen blir en pluggdag.. Trist, men det måste göras!

Kan ju erkänna att jag är väldigt avis på dej som är i Bangkok! Hur varmt har ni det nu? ;)

2008-12-11 @ 13:22:58
URL: http://anniebyheart.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Annie: det är runt 23-24 på morgonen och 30 på dagen. Inte ett moln på länge ;)

2008-12-11 @ 13:26:26
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0