mot sängen


Nu är klockan 23:45 här och jag borde verkligen sova men har ju så mkt som ska fixas in i det sista! Tror jag nu är klar med packningen inför imorgon och denna bok ska jag sträckläsa på stranden, jag älskar nämligen den japanska författaren Haruki Murakami. Han skriver så fint och det handlar om underbara Japan.

Kvällen har varit jättetrevlig med shopping, sushi, öl och kaffe. Vi kollade också in Japan Street utanför Central World och gjorde ett ministopp på Koh San Roadn. Jag gillar verkligen inte den gatan, eller mer jag gillar inte folk som åker dit, bor där ett par nätter och säger att de varit i Bangkok. Koh San Road är som ett Phuket i miniatyr eller nåt och inte Bangkok!! Var iallafall där i typ 5 min med min killes kompisar och det räckte för det här året ;)

Nu ska jag sova sött så jag kan vara lite pigg imorgon iallafall och före det måste jag ta bort halvsnyggt nagellack så solen får göra under för naglarna några dagar!

Bloggar säkert nåt från Koh Samet också men vet hur frekvent det blir. Hittade förresten mer rosett örhängen så kolla in shopen ;)

Kommentarer
Postat av: Isabella

fin blogg :)

2008-12-03 @ 18:11:22
URL: http://bellih.se
Postat av: Agnes

Vad skönt med minisemester!!!!

Får jag fråga en sak- är din kille svensk eller thailändare?!

2008-12-03 @ 19:29:16
Postat av: www.isabelpalm.blogg.se

Hur kommer det sig att du bor i Bangkok? Och med vem bor du? Jag åker dit 22 december, bara längtar till värmen!

2008-12-04 @ 00:00:19
Postat av: queenpeach

Isabella: tack!

Agnes: han är svensk.

Isabel: bor här för att jag gilar staden, driver min webshop från här och bor här med min kille som också jobbar här.

2008-12-04 @ 00:23:38
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0