saturday shopping


GodMorgon!
Har sovit gudomligt, duschat, ätit bra och god frukost med mycket fullkornsbröd och nu snart ska jag bege mig mot MBK för att möta upp kompisar. Sedan blir det shopping på Siam Square, latte på Starbucks och japansk lunch. Mitt Forever 21 presentkort bränner i fickan så kanske spenderar det också, vill ha nya skor tills ikväll och gärna ny klänning också ;)

Antar alla alla ni i Sverige nu vaknar till julmusik, doften av lussekatter och med ett fluffigt snöfall utanför fönstret?! Och ja, jag är avundsjuk men gör det bästa av situationen att bo i stad som aldrig blr kallare än 30 grader...

Kommentarer
Postat av: annie

Hej tjejen! Tack för ditt mail, jättegulligt av dig att ta dig tid!

En kort fråga om Forever 21! Är det billigare i Bangkok än på webshopen? Och var ligger det ungefär? :)

Ha en bra dag! kram

2008-12-20 @ 12:12:02
URL: http://anniesnya.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Annie: det är typ samma priser men du slipper ju betala frakten. Det ligger i ett stort varuhus som heter Central World. ha en bra dag du med!

2008-12-21 @ 09:08:26
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0