grill och den där fotbollen

GodMorgon!

Ovanligt pigg ska jag säga. Jag ska strax springa mot bussen och det ser ut att bli en bra dag. Först är det jobb som gäller men sedan ska jag på grilltjejmiddag på en takterass med mina bästa kompisar :) Det får hela min dag att kännas bättre och vi ses alldeles för sällan, alla är så uppbokade i den här staden hela tiden.

Idag blir det jeans då jag frös massor i klänning igår. Det är inte sommar vill jag påstå, värme kom tillbaka. Det är tydligen fotboll ikväll vilket jag inte kunde bry mig mindre om men ett tips är att gå ut och gå vid 20 ikväll för då stannar Stockholm och det kommer vara så lugnt och fridfullt :)

Sitter och dricker varmt vatten med citron för har hört att det fungerar som detox på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Clara

Ska du se fotbollen ikväll då? :)

2008-06-18 @ 15:25:08
URL: http://strawberrytree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0