lifesaver


Min bästa vän idag, Clear Eyes. Det blev inte jättesent igår men en champagnefest, tillsammans med en mindre förkylning och uppgång före 06 så är mina ögon lite röda. Eller var, nu är de fina och vita igen tack vare några droppar av detta.

Kul var det iallafall igår kväll och de hade fått så fint i salongen. Och jag fick till min stora lycka med lite prover hem :)

Men det är ju äntligen fredag och det kommer bli en sån himla bra fredag! Jag jobbar bara till 12 sedan ska jag till läkaren och fixa lite inför Asien flytten och när jag är klar där ska jag ta tåget till mamma, pappa och lugnet. Där ska jag vila, sova, gå på promenader, träffa gamla kompisar, äta god mat och ladda upp min kropp.

Ikväll har jag lovat att stå för middagen så vi får se vad jag hittar på. Är sugen på tacos, ja  jag vet inte så himla kul men vissa dagar är det bara så sjukt gott!

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad kostar såna där droppar? :) va gott med tacos.

2008-10-10 @ 09:01:01
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Camilla: vet inte köper mina i Bangkok för typ 20 kr.

2008-10-10 @ 17:13:54
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0