biodag

Torsdag :D Yeah! Jag gillar ju denna dag som ni vet och det luktar helg!

Jag har sovit sådär i natt ska jag säga, mycket konstiga drömmar.. men känner mig ialafall inte medvetslöst trött. Idag är det fullt upp hela dagen vilket ska bli roligt efter att jag varit ganska asocial och tagit det lugnt resten av veckan. Efter jobbet ska jag träffa min bror en snabbis för att lämna över lite grejer. Sedan har jag blivit medbjuden på bio, Patrik 1.5, av en kompis so tydligen hade en biljett över. Har velat sett den filmen ett tag och ännu bättr när man får gå gratis :D Jag hoppas den är bra, men hade ju föredaragit Alexander Skarsgård istället för Gustav i huvudrollen ;)

Nu ska jag testa min nya jordgubb/passionsfrukt yoghurt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0