i like thursday

Och det är äntligen torsdag!! Jag ser ljuset av helg i fjärran!! Torsdagar är bra dagar för man vet att helgen ligger där framme och väntar men det har inte riktigt börjat än ;)

Min torsdag kommer bestå av jobb och sedan middag hos en kompis på söder. Jag har många snälla kompisar som bjuder mig på middag som ni märker, så jag slipper laga mat själv :D Kommer bli snålt med uppdateringar under dagen för ska vara borta på möten mestadels av tiden, men man vet ju aldrig..

Det är 7 grader ute, det är inte sån höst jag vill ha. Jag vill ha krispiga på morgonen och 15 grader + sol på dagen med röda löv och en late i handen. Jag har en kompis som bor i norra Sverige, hon sa att igår var det -4 när hon gick till jobbet. Gahhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0