mina muskler gråter


Nu får man betala för att man är otränad. Käner redan att jag inte kommer kunna gå imorgon och ska strax hoppa i de högklackade skorna... Har ju inte köpt gymkort nu när jag bott i Stockholm för jag ska snart flytta igen. Men idag fick jag en testbiljett av en kompis till Sats och var iväg på pump.
Shit säger jag.
Lassade på vikter som vanligt och det kanske inte var det smartaste draget.. När jag bodde i Thailand var jag till gymmet typ morgon och kväll och nu har jag inte tränat på 5 månader.. Så imorgon är jag väl sängliggande.

Nu ska jag strax iväg på fest och vet inte ens vad jag ska ha på mig.. Dags att vända upp och ned på garderoben, lovar att outfit bild kommer ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

tack så mycket! :D

ja det ska jag göra! :) fin blogg du har.

2008-09-27 @ 18:31:11
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gud, jag har typ aldrig tränat i hela mitt liv xD

2008-09-27 @ 18:39:07
URL: http://sofie1994.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0