morgon té


Detta t är det som får mig att vakna varje morgon. Jag tror jag är beroende av grönt te med ingefära och citron faktiskt. Men hellre det än nypressad apelsinjucie :) Sen att jag måste ha kaffe när jag kommer till jobbet är en helt annn sak..

Idag är det fredag och det känns redan när man vaknar att allt kommer att gå lite lätare idag. Fast jag jobbar jättesent och börjar tidigt, fast kakan jag gjorde igår gick sönder och fast jag måste städa och tvätta hela kvällen.. Konstigt att man aldrig lär sig att ta hand om sånt i veckorna så man slipper på helgen. Men imorgon kommer två av mina kompisar hit från universitetstiden så då måste det vara fint.

Nu är det väl dags att ta den vanliga fighten med garderoben!

Kommentarer
Postat av: nadja

hahahaha kul att höra att fler än jag är beroende av grönt te =)

2008-09-05 @ 09:04:59
URL: http://rosalady.blogg.se/
Postat av: queenpeach

nadja: ja visst är det gott:)

2008-09-05 @ 11:58:09
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0