outa

Dålig uppdatering idag, tell me about it! Men kom just hem från en intensiv dag och har nu ätit filmiddag. Idag har min mage mått mycket bättre och jag har nu en ny magstrategi, äta lite men ofta. Om jag äter ca var tredje timme slipper jag det där, onda, svidande som gör så jag bara vill falla ihop till en boll. Så nu tuggar jag knäckebröd, banan, mjölk (nja tuggar..) och flingor lite hela tiden. Hppas detta bara inte leder till en viktuppgång med 20 kr.. Såg nämligen ett program på 5an igår om en kvinna som vägde 450kg.

Ikväll blir det nog som vanligt en powerwalk och sen börjar ju Idol. Och eftersom jag är en så elak person gillar jag uttagningarna bäst för det är ju då folk som verkligen inte kan sjunga ställer upp ;)

Idag har jag gjort en stor sak för resten av mitt liv. Kan inte berätta det än men i mitten an september kommer jag ut ;) !!

Kommentarer
Postat av: Madelene

låter som en bra magstrategi =) det håller magsäcken liten liksom ;)

2008-09-04 @ 08:54:16
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0