äta det som simmar



Idag blir det god fisk till middag! Rökt och gravad lax med sötpotatis. Var till Siam Paragon och handlade idag och deras fiskavdelning gör så att det vattnas i munnen :) Kunde inte välja men tillslut slog jag till på min favorit, laxen!

I fiskrestaurangen bredvid kan man stirra in i ett akvarium medan man äter upp det som skulle simmat där i...Halvmysigt.

Jag har varit på bodypump och varje liten muskel gör ont men det stoppar inte mig från att åter åka till gymmet vid 18 för step up. Nu ska jag lägga upp lite fler saker i min webshop och sedan till den bästa bokhandeln i stan för att köpa Haruki Murakamis nya bok, har ni inte läst hans böcker så göra det - direkt!

Bara en dag kvar att jobba denna veckan ! ! ! 

Kommentarer
Postat av: bellisima - the asian edition

love harukumi!

2009-04-30 @ 00:05:32
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: queenpeach

han är underbar!

2009-04-30 @ 01:31:13
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0