fredags bravader


Torsdagskväll. Massor av Margaritas med O på Cayote.

Fredag lunch, jag gav mig på thaimat igen.. och det smakar fortfarande mest olja.

Jag igår kväll på en suddig bild.

Jag är tillbaka i bloggvärlden. Med lite bilder från tors-fre. Igår var som sagt en dag utan rast och ro.. Jobb på skola, mötte upp T, åkte till barnhemmet, åkte tll Starbucks och mötte sedan upp min kille för middag på lokalt thaiställe. Vi beställde in en massa mat som röd curry med tofu, kycklingspett, som tam, vårrullar, kyckling i banablad och några singha. Jag ät halv mycket då jag har svårt för thaimaten men de andra älskade det. Vi avslutade kvällen upp på vårt tak vid poolen med iskallt vatten och Chang. Det är så skönt att vara vid poolen på kvällen när det är mörkt och se hela Bangkoks skyline.

Nu: Lördagmorgon och snart iväg för att möta T och äta frukost. Sedan blir det nog gymbesök och på eftermidagen anländer min killes föräldrar och ska stanna här i en vecka, ska bli kul!

Inatt var det värsta thunderstormen här med blixtrar, åska, storm och regn, lät som åskan skulle slå ned i vårt hus men nu skiner solen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0