hot as Japan


Det är snart dags för körsbärsträden att blomma i Japan och här på Central World är det Japan tema. Japanska tempel, plastkörsbärsträd och japansk musik vart man än vänder sig och hey inte mig emot som planerar att åka till drömlandet i sommar!

Måndagkvällen i Bangkok har inte varit upphetsande på något sätt.. Packat massor av paket för webshopen, läst bloggar, ätit mackor, jagat bort en gecko, mailat lite kompisar och nu ska jag strax sova. Imorgon är en sån här underbar dag ni vet när klockan ringer före 06 och man ska vara snäll mot sina elever redan vid 07. Men denna vecka är tre dagars vecka här i Thailand så jag skulle inte få för mig att gnälla.

Fick en inbjudan av två svenska kompisar om att fira påskafton ihop, låter som en strålande idé tycker jag och hoppas det blir äggmålning. De har två barn så de borde vara lättövertalade, nu gäller det bara att övertala min kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0