ny header


Detta, fast mycket större, är min nya header i webshopen. Jag älskar den, vad tycker ni?

Jag har haft en mycket skön torsdag so far. Imorse åkte jag, Sarah och Jenny till barnhemmet med Jennys chaufför. Vi var där i 2,5 timmar och jag badade lilla persikan för första gången.. hon gillade det sådär tror jag men såklart kom inte ett pip över hennes läppar. Sedan åkte vi hem till Jenny för att fixa några saker och hennes lägenhet - my god!!  Penthouse på soi 24 med 6 sovrum, lika många badrum vilket ett var i en kub av glas, olympisk swimmingpool.. galet. Och även galet dyrt, kostar ca 40,000 kr i månaden. Vi fortsatte sedan till the Dubliner för lunch där jag åt en potatissoppa och så blev det lite shopping på Emporium.

Nu måste jag jobba massor med bildredigering till webshopen då jag köpt jättefina nya klänningar som jag vill få upp så fort som möjligt! Ikväll har T lite kompisar från England som kommer hit så då blir det nog restaurangbesök och kanske Nest.. men först jobb!

Kommentarer
Postat av: bellisima - the asian edition

beskrivningen låter bekant, som Le Raffiné?

2009-04-16 @ 11:38:07
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: queenpeach

nej lite högre upp på soien, minns inte vad det hette..

2009-04-17 @ 09:47:33
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0